Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2009 15:01 - Zombie Driver - първи впечатления от още неиграна игра.
Автор: nw2l Категория: Технологии   
Прочетен: 737 Коментари: 0 Гласове:
0



Като чух студио EXOR, нищо не ми блесна. Не ги знам кои са, а имат няколко проекта. Поляци са. Може би най-значимият им (без да броим заглавието но поста) е играта D.I.P.R.I.P, т.е. Die In Pain, Rest In Peace. Странно, играта представлява борба с коли, използвайки Source енджина на Валв. Уви, опровергавайки третото ми изречение, току-що (04.12.09) излязлата игра Zombie Driver събаря всичките им предишни проекти.
Играта се заражда в инфектиран от зомбита град, където, естествено,

играчът някак си е оцелял, оборудвал се е с убийствено МПС и започнал да мачка гадните изчадия.

Общо взето, това е. С цена от $9.95, наистина си струва, ако не за кеф, то поне като декорация за прашната полица до монитора. Графиката никак не е лоша, използва базирания на PhysX, Ogre3D енджин. Играл съм малко игри с този енджин, но не са ме подвеждали.

Размерът й е 775MB!

Спокойно можете да съберете релийза на SKiDROW, които, междо другото, много бързо качиха играта в ThePirateBay, а нашенец с бързи рефлекси пък я е качи в Замунда днес в 11:04 часа и тя вече има 364 пиъри общо.

ОФИЦИАЛНА СТРАНИЦА

image

image

image









Тагове:   игра,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nw2l
Категория: Технологии
Прочетен: 648883
Постинги: 263
Коментари: 240
Гласове: 195
Спечели и ти от своя блог!