Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2010 19:01 - Носталгични спомени - Quake 2
Автор: nw2l Категория: Технологии   
Прочетен: 1146 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.01.2010 19:02


Реших да си сваля Куейк 4, защото така и не съм я играл. Преди компютърът не ми позволяваше, после просто ме мързеше, ала Wemas наближава и реших да се позабавлявам с нещо "ново". Та разглеждах аз торентите, отзоваващи се на "quake" и забелязвам Quake 2 със доста (297) сийдъри. Викам си, "айде, за доброто старо време. Свалям 200 MB-товото чудовище и...

...оставам само с думите "Oh my god!"

Не изпадам често в подобни ситуации, но ми стана толкова приятно, странно и от части смешно на гледката:

image
Цъкнете за ВИСОКО КАЧЕСТВО!


Толкова мъничка и същевременно даваща толкова много! Играта използваше незначителните (за днес) ресурси от 6 мегабайта RAM и въобще не натоварваше процесора. Изненада беше, че въобще тръгна на кютука със качена Седмица, но е факт. Колкото до графиката...е, за времето си е била епична.

Впускам се в космическо приключение с хорър привкус, отново. Търсих една специфина снимка, от която направо се, с извинение, насрах:

image
Цъкнете за високо качество, струва си!

Та на времето са произвеждали такива щуротийки и са стрували доста пари...Ех, колко бих платил за една статуетка на Лара Крофт...



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nw2l
Категория: Технологии
Прочетен: 648882
Постинги: 263
Коментари: 240
Гласове: 195
Спечели и ти от своя блог!