Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2011 14:28 - Windows 8 и бъдещето на Microsoft - изповед
Автор: nw2l Категория: Технологии   
Прочетен: 1618 Коментари: 1 Гласове:
1



Един коментар в даден новинарски сайт все още ми бърка в мозъка...сякаш стоя на бара на заведение и до мен е седнал някой нахранимайко-клошароподобен индивид. Пие той к"вото пие, аз си бъбря, ама миризмата си стои...

Защо толкова много мразите Windows, бе, хора? Какво толкова ви е направила операционната система? Макар искате да ми кажете, че всички всезнайковци-хейтъри използвате Линукс или Мак, за да хейтите? Ама скъпа била! Абе ти да не би да плащаш за нея?!

Сигурен съм, че половината четящи са с нелегален Уин на машините си, но това е без значение в моммента.

"Windows 8 ще доведе до дългоочакваният залез на Уиндоуд и Майкрософт като цяло."
Първо, Редмъндският гигант не е известен само и единствено с операционната си система. Второ - научете се да живеете динамично, бе, селяни! В света настъпват промени! Научете се да живеете и да свиквате с тези промени, проявете малко толеранс и спрете да се държите като малки лапета!

Осмицата вкарва много иновации и хората, които дълго работят на изкуствена светлина и живеят на кафе и бисквитки, имат далеч по-голяма компетентност от драгия Хейтър, за да създадат продукт, с който Ти само би си избърсал задника! ПОмислете, преди да пишете, клавиатурите ви да изгорят!

Да, сега и аз изказвам своята хейтърска позиция, но се опитвам и да обуча въпросните на малко толеранс. Това е цялата работа! Свиквайте - това, което не ви харесва като новости НЕ Е ПРЕДВИДЕНО да бъде мигновено качени на компютрите ви! Сами си го качвате - ако не го искате, недейте лийчвайте, бе, толкова ли е трудно да се разбере.

Пийс.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ако проблемът на някого с Micro$oft, е в частност с Win...
23.09.2012 17:12
... то на тези хора трябва да им се обясни човешки, че има толкова OS-и вече, че надали могат да преброят. Мен, лично, Win спря да ме устройва преди близо десет години. Избрах си друга OS и всичко си дойде на мястото.
Аз съм се сблъсквала със същите неандерталци и по отношение на Gnu/Linux. Жалко, че не го пазя клипчето, щях да ти го покажа. Мързеливата твар обясняваше как, видиш ли, lnx sux. аз продължих да слушам, понеже си казах... айде, може пък да си ма аргументи човекът. И кво излезе? Мързеливецът излезе с основанието, че нямал флаш инсталиран! Цитирам: "Коя нормална операционна система идва без инсталиран флаш плеър?" И в тоя епичен момент почна да ми се драйфа. И какво било това терминал? Той за колко години работа с Win, не знаел дори къде било това черно прозорче! Всичко трябвало да става с мишката и той не бил длъжен да учи цял език за програмиране - цитат - за да работи с въпросната ОS.о.0
Моята машина е под Win само, ако се налага. Приналичие на избор не бих се спряла на Win. Това си е мое мнение и не съм се опитвала да го налагам на никого. :)
Май пойнт бийнг: Haters gonna hate no matter what. :) Хейтърите не ги е грижа за самия обект на омраза. Там е важно да се хейтва, пък защо... не е важно. Има ли избор, трябва да има и толерантност. Всички имаме различни нужди, щом опре до OS.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nw2l
Категория: Технологии
Прочетен: 648956
Постинги: 263
Коментари: 240
Гласове: 195
Спечели и ти от своя блог!