Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2014 17:44 - Немързелив 1-ви март и прочие забавности.
Автор: nw2l Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1150 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.03.2014 17:45


"Ся трябва да честитя баба Марта и само ще кажа, че т"ва е може би най-таченият от мен празник, щото мартеници rules. Ня"а влизам в подробности, весел ви месец.
К"во правих аз днес:

Тъй като по стечение на обстоятелствата снощи видео картата ми изплющя така,
image се наложи днес да ида да взема -нещо- евтино, за да си ползвам компа (вместо лаптопа на монитор).
15 лева и се сдобих с 8500 енъВидиъ. Почти лайно, ама за 15 кинта. Върви. Старото получих съвет да го грея на фурна за 3 минути, щяло да се оправи. Може.

От край време искам 1 GB SODIMM модулче за лаптопа. И знаете ли к"во? Взех си половинка, утре я връщам. Скромната цена от 10 лева я подби един пловдивчанин с 12 кинта за цял гигабайт. Добре е. И е Самсунг. Обичам Самсунг?

Имам нужда от SATA/PATA to USB конектор. Дайте ми.

П.П.
Вгледайте се внимателно в артефактите на мотитора, някъде има масони/илюминати, кълна се.




Тагове:   USB,   Марта,   видео,   Nvidia,   карта,   артефакти,   рам,   8500,   Ram,   SATA,   sodimm,   artefacts,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nw2l
Категория: Технологии
Прочетен: 648909
Постинги: 263
Коментари: 240
Гласове: 195
Спечели и ти от своя блог!