Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2010 11:24 - Принцът на Персия вече плава с пиратите!
Автор: nw2l Категория: Новини   
Прочетен: 1031 Коментари: 1 Гласове:
1



Прецизни както винаги, SKIDROW първи пуснаха "опраната" версия на играта по торент мрежите още вчера.

Prince of Persia: The Forgotten Sands вече фигурира в челните места и на нашенските торент мрежи. 5.54 GB-ово ISO е на четвърто място по сваляне и набира трафик постоянно. Играта е последната (вероятно) от поредицата за Принца като се очаква да бъде и най-добрата до тук.

Действието се развива в пустинното царство на брата на Принца - Малик, когато въпросният бива атакуван от могъщи армии и, както навярно се досещате, започва да губи. За негово щастие, родният му брат, нашият тип - с кинжала, му идва на помощ, призовавайки отново мощта на Пясъка, впускайки се в поредната епична битка.

Кефете си се на игрицата и на филма, аз никога не съм бил особен фен на поредицата...

image


Тагове:   игра,   торент,   torrent,   download,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. solbergbg - Лично мен ме самнява това да е пос...
28.06.2010 11:34
Лично мен ме съмнява това да е последната игра от поредицата. Юбисофт не са от хората,които лесно пускат кокала :P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nw2l
Категория: Технологии
Прочетен: 648875
Постинги: 263
Коментари: 240
Гласове: 195
Спечели и ти от своя блог!