Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2010 00:03 - uTorrent получава фейслифтинг!
Автор: nw2l Категория: Новини   
Прочетен: 969 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2010 00:05


Реших да пиша за новият uTorrent.

Ето, отново пиша за торент клиент. Няма да обсъждам юТорент, казал съм, че за мен е най-добрият. Давам направо.
Какво ново? Пълен редизайн на интерфейса. Нови икони, като за начало. Честно казано, първата седмица видях зор, докато свикна, обаче после започнаха да ми харесват. Старите икони изглеждаха семпли, квадратчето с гръцкото "мю" стана като стандарт. Някак си все още ми е мъчно за него.

Новият кръгъл дизайн напомня за по-по-старата версия, 1.-нещо-си, не помня точно, обаче определено версията, с която започнах. И все пак изглежда по-добре. А иконките за стоп, пауза и т.н. не ми харесват толкова.

Определено забелязах, че трендът тази година са семплите матирани икони - навсякъде. Всички започват да използват "матирани" икони, или икони със много сливащи се нюанси на един цвят, което, признавам, прави прекрасен ефект. Едно не мога да разбера - защо юТорент изоставя този тренд като се връща към едноцветните икони. Е, те си знаят.

Сега, за други промени. Има нещо, което мразя до мозъка на костите си - решили са да включат т.нар. Applications, или уеб-апликации, като например калкулатор, четец за RSS (който, бай дъ уей, си имаше), игри и тем подобни щуротии. Добре, хора, защо като решите да правите програма с една цел й слагате купища глупости, които така или иначе няма да ползвате?! Пак повтарям, тяхна си работа, мен просто не ме кефи.

От гледна точка на ресурсите - малко подобрена икономия на RAM - наблюдавам лека диета у торент клиента. :)

Последно нещо, обновеното дърво отляво - има отново купища глупости, които няма да споменавам. Обновете си клиента, свалете го, ако все още ползвате друго, и вижте сами.

image


Тагове:   design,   дизайн,   нов,   UpDate,   торент,   torrent,   обновен,   utorrent,   version,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nw2l
Категория: Технологии
Прочетен: 648860
Постинги: 263
Коментари: 240
Гласове: 195
Спечели и ти от своя блог!