Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2014 01:45 - Видео проблеми в Skype, ако сте със стара версия
Автор: nw2l Категория: Технологии   
Прочетен: 1432 Коментари: 0 Гласове:
0



Мразите ли новия Скайп? Да, защото е недопустимо малко чат лайно да взима повече от 100 меги РАМ. Въпросът не е, че са много за машината, а че са много за тъпата програма!

Аз обичам стар Скайп. И не само 3.8, знаете, с тапетите и множеството прозорци (и с желания за не повече от 20 меги РАМ), обичам и 4.2. защото е последната "нова" версия, която не се ъпдейтва автоматично, не ти бърка в задника и работи!

Веднъж получих проблем. Обаждайки се на другарче, всичко е шест, но ако другарчето ми позвъни (с ВИДЕО, хора), разговорът се разпада. Никой не знае защо! Просто приключва.

Какво се оказва: другарчето ползва версия 6. Аз съм съответно с 4.2. Зачудвам се, става ми интересно. Тестваме на 3.8 - пак лайно! Ма"а му стара, не работи! Та к"во се оказва, много е просто. Поразчетох се у форумите на Скайпото и открих, че Майкрософт са говна. Т"ва да си набутат тяхното парче "иновативен" продукт.

Първо започнаха с ъпдейтите. Няма не искам!
После направиха Фейсбук интеграция...
Сега т"ва. Натъжавате ме, Майкрософт.
Карате ме да позлвам вашия гаден Скайп.

Видео не може да получавате, ако сте със стара версия и т"ва е.

Аз в момента се мъча да поразкраря Скайпото ти, да го пооправя. Ако излъжеш протокола, че си на нова версия, хем няма "те карат да ъпдейтиш, хем и т"ва с видеото трябва да стане. На теория.

image



Тагове:   video,   Skype,   Microsoft,   бъг,   38,   видео,   call,   проблем,   bug,   версия,   cant,   chat,   shit,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nw2l
Категория: Технологии
Прочетен: 649666
Постинги: 263
Коментари: 240
Гласове: 195
Спечели и ти от своя блог!