Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2015 15:58 - F-Secure Ultralight - Защото няма такъв дизайн!
Автор: nw2l Категория: Технологии   
Прочетен: 1054 Коментари: 0 Гласове:
0



 Защо, уви, отделям време на антивирусна? Отново. Бета. Защото новаторският дизайн ме вдъхнови - никога досега не съм виждал точно такава идея, макар принципите да остават същите.

Очевидно пичовете от F-Secure тръгват към бърза и ненатоварваща антивирусна за масовия потребител, както и, очевидно, част от целия АV-конкурент.

Това е хубаво, понеже на мен ми омръзна да се занимавам с 500-мегабайтови инсталационни пакети, но това настрана - тук става въпрос за бързодействие и бля-бля. Заеби. Говорим само за дизайна.

image
Пълноекранно решение, което е прозрачно и...объркващо.
Ай мийн, к"во е това огромно зелено копче и -защо- е там? Но достатъчно за масивните зелени планетарни тела - нека поговорим за цялостната идея - антивирус на цял екран. Уау. Такова не съм виждал от години, честно.

А тук виждаме попъпите. Попъпите звучи чудесно. Шегата настрана (повтарям се), те вече ми харесват. Карантинизирането на файловете е автомат (!), а имаме и представен бутон за възстановяване - нещо, което напоследък липсва в решенията.

image

Като цяло мисълта ми е, че бих ползвал такъв вид антивирусна поради две неща и по две причини:

    - F-Secure е добър производител и има хубава база.
    - Ненатрапчивият, минималистичен дизайн is in!;
    Ако F-Secure си извадят палеца от гъза и направят решението безплатно.
    Ако махнат голямата зелена планета от лявата част и я запълнят с настройки.



Тагове:   design,   дизайн,   Light,   Ultra,   beta,   antivirus,   антивирус,   новаторство,   f-secure,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nw2l
Категория: Технологии
Прочетен: 649699
Постинги: 263
Коментари: 240
Гласове: 195
Спечели и ти от своя блог!